La fira solidària recull 418 €

La comunitat educativa de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús recull 418€ per col·laborar amb l’associació “Provocant la Pau”.

Aprofitant la celebració de Sant Jordi s’ha realitzat una fira solidària al nostre centre, on s’han venut llibres a un preu simbòlic que prèviament havia dut al centre el mateix alumnat. La fira s’ha celebrat durant les hores de l’esbarjo i divendres a la sortida del centre, tant l’alumnat com les famílies i els docents hem participat en la compra dels llibres. L’alumnat de l’optativa de dinamització de centre ha estat qui ha coordinat la parada, la venda de llibres i el recompte total dels diners aconseguits.

Aquest passat dimecres dia 26 d’abril Joan Reverter, en representació de l’associació, va recollir directament els diners que seran
destinats a col·laborar amb accions per millorar les condicions de les persones refugiades, especialment dels més petits i de les dones embarassades que estan als camps de refugiats. L’Institut Escola agraeix a totes les persones que han col·laborat amb la proposta i que han fet possible l’acció solidària. Moltes gràcies a tothom.