Jornades de portes obertes

Benvolgudes famílies,

Informem que la propera setmana tindran lloc les Jornades de portes obertes, per a les famílies de l’alumnat de nova matrícula a l’Institut Escola.
En primer lloc, dimecres dia 7 de març es realitzaran dos sessions de visites guiades. S’han programat dos sessions (matí/tarda) per facilitar l’assistència:

• A les 9 h del matí, per a les famílies de l’alumnat interessat en matricular-se per primer cop al nostre centre a infantil, primària i ESO.
  • A les 15 h per a les famílies de l’alumnat interessat en matricular-se per primer cop al nostre centre a infantil i primària.

Posteriorment, dissabte 10 de març a les 11h del matí, tindrà lloc una reunió informativa per a totes les famílies de nova incorporació al centre.