Guanyem el Premi Federico Mayor Zaragoza

Organitzat per l’Associació amigues i amics UNESCO Tortosa, hem participat en la XIII Edició del Premi Federico Mayor Zaragoza (Concurs de creació de vídeos sota el títol: “SALVEM EL PLANETA, ACTUEM ARA, DEMÀ POT SER MASSA TARD”). “Parlem d’un riu mític i remorós, parlem d’un Delta immens” realitzat amb alumnat de 6è, ha estat guanyador del 1r premi en la categoria de primària; i “#SostenibilitatIEDM” realitzat amb alumnat de 3r d’ESO, ha guanyat el segon premi en la categoria de segon cicle d’ESO.

El lliurament de premis aquest any, degut a la situació sanitària, ha estat virtual, compartim l’enllaç de l’acte. Aquest compta amb la salutació de l’Excel·lentíssim Sr. Federico Mayor Zaragoza, exdirector general de la UNESCO i President de la “Fundación Cultura de Paz”, patrocinador dels premis.

Una excel·lent manera de tancar un curs que justament havíem articulat al voltant del treball sobre la sostenibilitat i que vam planificar entorn al lema, escollit pel mateix alumnat: “El món s’està morint. No hi ha Planeta B. Reaccionem?”.