Festa de fi de curs 2023

Final de curs s’apropa i ja estem organitzant la festa de tancament a l’Institut Escola Daniel Mangrané. Aquest any, ho farem amb dues activitats conjuntes que tenen com a objectiu tancar de forma participativa i divertida aquest curs 22-23. Després del lliurament d’orles de l’alumnat d’I5 i 6è, hi haurà una classe col·lectiva de “zumba” a càrrec de Mercè Llorca. I, per acabar, amb un sopar de “pa i porta”.
La festa estarà amenitzada musicalment per Sisco Paredes i comptarem amb l’actuació d’Agustí Roé, que interpretarà peces amb el saxofon durant el sopar.

DILLUNS DIA 19 de JUNY
19.30 a 20 h Lliurament d’orles I5 i 6è
20 a 20.45 h Classe de zumba a càrrec de Mercé Llorca
20. 45 a 22.15 h Sopar de “pa i porta”