Èxit de participació en la Milla Urbana de Jesús

Més de 60 alumnes de l’I-E Daniel Mangrané van participar el passat diumenge dia 7, en la Milla Urbana de Jesús, oberta a totes les edats, des de patufets fins a veterans.
Ha estat organitzada per l’EMD de Jesús, el Consell Esportiu del Baix Ebre i Associació Josep Puig, amb el suport tècnic del Club Atletisme Terres de l’Ebre. L’onzena edició de la milla urbana de Jesús va donar el tret de sortida al calendari atlètic escolar. Prop de 300 participants van prendre part en una activitat esportiva emmarcada dins les festes de Sant Francesc, patró del poble.