L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en l’activitat “El riu, dolç o salat?”, organitzada pel Camp d’Aprenentatge, amb l’objectiu d’estudiar les característiques del tram final del riu Ebre i comprendre la interacció entre les aigües fluvials i marines.
La jornada ha combinat l’observació directa i el treball de camp amb una sortida en barca durant la qual l’alumnat ha recollit mostres i dades. Posteriorment, han posat en comú els resultats obtinguts i han elaborat conclusions a partir de l’anàlisi de la informació recollida.



