EdCamp

El passat dimarts 29 d’octubre vam celebrar l’EdCamp d’alumnat, primer que es realitza en aquesta modalitat i que va comptar amb la presència de diferents instituts del territori: INS Tecnificació d’Amposta, Institut Escola 3 d’Abril de Mòra, i INS Dertosa i INS Cristòfol Despuig de Tortosa. Més d’un centenar d’alumnes van realitzar aprenentatge entre iguals a través de la conversa i l’intercanvi, on també van compartir coneixements i inquietuds. Aquesta jornada ha estat fruit del projecte d’aprenentatge servei (APS) que va preparar l’alumnat de 4t d’ESO durant el curs passat. Enhorabona!