Donem la nota 2019!

El passat dilluns dia 25 de novembre, vam celebrar la quarta edició al centre de la festivitat de Santa Cecília (patrona de la música). L’alumnat que és estudiant de música, o que practica amb algun instrument, va participar en les audicions, de les quals van poder gaudir tots els seus companys i companyes. Per cicles, i durant tot el dia, es van anar interpretant totes les peces que els jóvens músics havien preparat. Coordinats pel professorat de música del centre i amb la col·laboració dels alumnes de la matèria d’interpretació d’ESO que van presentar l’acte, va ser una jornada molt entranyable i divertida. Fins Santa Cecília 2020!

Compartim galeria d’imatges DONEM LA NOTA 2019