Diàlegs Educació 2030

Alumnat i docents de l’Institut Escola Daniel Mangrané, reflexionen sobre el futur de l’educacióa la jornada dels Diàlegs de l’Educació 2030 a Barcelona.
La iniciativa Diàlegs Educació 2030 sorgeix arran de la publicació de l’informe mundial d’educació de la UNESCO “Reimaginem junts els nostresfuturs: un nou contracte social per a l’educació” i al bell mig del període establert per a l’assoliment dels ODS, des de l’Aliança Catalunya 2030, el Departament d’Educació i Catesco han impulsat aquesta iniciativa que té com a objectiu generar un diàleg sobre com ha de ser l’educació per capacitar les persones a respondre als reptes del món d’avui i de demà, contribuir a assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible, i promoure compromisos i accions que ho facin possible.
Es faran tres preguntes essencials sobre l’educació: Què hem de continuar fent? Què
hem de deixar de fer? Què cal reinventar de manera creativa?