A la final dels Jocs Florals

El passat divendres va tenir lloc als Serveis Territorials d’Educació, l’acte de lliurament dels premis de la fase territorial dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya. El nostre centre va estar representant per Júlia Royo de 1r d’ESO, David Garcia de 4t d’ESO i tres representants de 5è, finalistes en les seves respectives categories. L’alumnat de 5è i el seu conte il·lustrat “Mesela i Naim” va ser el guanyador i ara representarà el centre i Terres de l’Ebre en la final que es celebrarà a Barcelona. Enhorabona i molta sort!

IMG-20170526-WA0013 IMG-20170526-WA0009