4a edició de la Setmana de la Ciència

Aquests darrers dies hem celebrat al centre la 4a edició de la Setmana de la Ciència, amb tallers i xerrades de temàtiques diverses. Hem parlat de genètica, de la COVID-19 i també dels perills de la informació que rebem a través de les xarxes. Totes aquestes xerrades de forma virtual amb divulgadores externes, adaptant-nos així a les circumstàncies actuals.

Hem continuat oferint els tallers a l’hora del pati com ho anàvem fent en els darrers cursos. L’alumnat del cicle Baula ha pogut gaudir de les experiències que l’alumnat de 4t d’ESO de FiQ els hi ha ofert i per la qual cosa, des del centre, els volem felicitar per la feina feta.

Una edició amb molta participació que esperem repetir el curs vinent.