Visitem el Parc de Bombers de Tortosa

El passat dia 2 de novembre, tots els alumnes de P4, van realitzar una sortida al Parc de Bombers de Tortosa.
El motiu de la sortida va ser la realització del projecte que estan fent aquest primer trimestre.
Com que el Parc de Bombers està molt a prop del nostre Institut- Escola, els alumnes van realitzar la sortida a peu. Primer els van ensenyar les dependències del parc: cuina, sala de control, menjador, habitacions… Després els van explicar i ensenyar els seus uniformes i eines de treball. També els hi van deixar provar i posar-se els cascs.
Més tard vam passar als garatges on tenen els vehicles. Els van explicar i ensenyar tots els vehicles: furgonetes, cotxes, camions, barques… Un cop ens van fer l’explicació van fer pujar en petits grups als alumnes a un camió de bombers. Els van donar una petita volta amb el camió pel parc i van fer sonar les sirenes.
Va ser un molt il·lustrativa i engrescadora!
Donem les gràcies als bombers per l’excel·lent tracte que ens van donar!