School without borders

L’alumnat de segon d’ESO ha participat al projecte eTwinning anomenat: “School without borders”. Escola sense fronteres. En aquest projecte han descobert com són els sistemes educatius dels diferents països implicats: Portugal, Itàlia, Turquia, Bulgària i Catalunya. Han après aspectes culturals relacionats amb les altres cultures, com treballar en equips internacionals d’una manera efectiva i han comprovat que aprendre la llengua anglesa serveix per a comunicar-se a nivell internacional. També han fet propostes de com seria una escola ideal utilitzant el pensament crític i han practicat la llengua a nivell escrit i oral mitjançant murs virtuals i vídeos.

Web del projecte>>
NEWSLETTER>>