Projecte “Art urbà”

Els xiquets i les xiquetes de primer de primària han treballat com a tema del projecte anual “L’art Urbà”. El producte final d’aquest treball ha estat l’elaboració d’un mural al pati de l’escola i una exposició a la fireta del centre on es podia observar els treballs que ha fet l’alumnat, els graffitis digitals que han dissenyat i les recreacions de les obres de l’artista Banksy.

Des d’aquí volem agrair la col·laboració en el nostre projecte de l’artista Lara Gombau i felicitar els xiquets i les xiquetes de primer per la feina feta. Enhorabona!!

Aquí sota us deixem el llibre digital que resumeix tot el procés de l’elaboració del mural de l’escola:

Vídeo dels treballs de l’alumnat

Vídeo de les recreacions de l’alumnat de les obres de l’artista Banksy

Vídeo dels graffitis digitals

Vídeo pintem el nostre mural