Presents al Congrés de Petits Científics i Científiques

Prop de 200 alumnes de 5è i 6è de primària, van exposar els seus projectes científics al campus Terres de l’Ebre en el Congrés de Petits Científics i Científiques de Catalunya que s’ha realitzat per primera vegada a les nostres terres. Han participat cinc escoles catalanes: l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús-Tortosa, l’Escola Núria Morer i Pi de Planoles, ZER Comte Arnau, l’Escola Alba de Lleida, i el Centre Oms i de Prat de Manresa.
L’objectiu d’aquest congrés, segons explica Rosa Vela, del Grup d’Atenció d’Altes Capacitats, és donar a conèixer la ciència als alumnes “d’una manera competencial i sense que ningú se senti exclòs”. Al matí es van realitzar els tallers i a la tarda les presentacions de les comunicacions a l’aula magna. Cada centre va presentar el projecte que ha desenvolupat al voltant de l’aigua. Els nostres companys i companyes de 5è es van centrar en el tema de la regressió del Delta de l’Ebre. Felicitats per la feina feta!