Presentació de “Mesela i Naïm”

L’acte de presentació del conte audiovisual il·lustrat “Mesela i Naïm” es va dur a terme el passat dimarts dia 6 al gimnàs de l’I-E. Un acte ple d’emocions, de records, de reconeixement de la feina feta i d’agraïments a tots aquells que han permès al nostre alumnat viure una experiència tan enriquidora. Directora Territorial d’Ensenyament, el director del programa de TV3 “Una mà de contes” representants de l’àrea TAC del Departament d’Ensenyament, representant dels Serveis Educatius del CRP, representants de l’EMD de Jesús, representants de l’ONG “Provocant la Pau”, mestres, claustre, famílies, alumnes i mitjans de comunicació, van compartir l’estrena del conte, el qual, ja forma part de la col·lecció del programa. Moltes gràcies a totes les persones que ens vau acompanyar en un dia tan especial.

Agraïm les fotografies que Jesús Cardona va fer de l’acte i que ha volgut compartir amb tota la comunitat educativa.

Presentació Mesela i Naïm