Participem en el projecte de recerca BLENDI

A l’Institut Escola participem en el projecte de recerca BLENDI (Blended Learning for Inclusion), una nova oportunitat per millorar les habilitats digitals de professorat i alumnat tot promovent la inclusió. BLENDI és un projecte europeu coordinat per la Diaconia University of Applied Sciences de Finlàndia en el qual participen organitzacions d’Irlanda, Grècia, Xipre i Catalunya, mitjançant el grup de recerca TIDE de la Universitat Pompeu Fabra.

Juntament amb dos centres més de Catalunya, l’IE hem començat a col·laborar amb la recerca a través de l’enquesta SELFIE, una eina per mapejar les àrees que necessitem millorar amb relació a l’ús i adopció de les tecnologies digitals en el centre. Tot plegat ho considerem molt útil per continuar en el treball d’internacionalització del centre i de foment de la feina en xarxa amb altres agents educatius. També valorem positivament la participació en el projecte per l’oportunitat de donar resposta i atendre de manera més conscient la diversitat del nostre alumnat, afavorint la seva inclusió vista des de la perspectiva social com d’aprenentatge.

Us deixem unes fotografies de l’alumnat participant en una entrevista amb Laia Albó, membre del grup de recerca TIDE, així com l’enllaç a la recent publicació de la Universitat Pompeu Fabra, on podreu saber una mica més sobre el projecte.