II Conferència Nacional Centros eTwinning

La II Conferència Nacional Centros eTwinning “Espacios creativos para la innovación” ha tingut lloc a Madrid el 17 i 18 de novembre de 2023. Ha estat el punt de trobada de centres eTwinning de tot el país on els docents han pogut compartir experiències i coneixements per tractar aspectes relacionats amb l’organització d’espais en un centre que portin a la innovació i la creativitat. L’Institut-Escola Daniel Mangrané, una de les 18 eTwinning schools de Catalunya, ha estat representat per la docent Sara Llésera Ortega.