Festa de l’AMPA

Benvolgudes famílies,

Us enviem un petit tastet de la festa que va organitzar l’AMPA, el passat 17 de juny, al Pavelló Municipal de Jesús, per als alumnes de primària per celebrar el tancament del curs escolar. Va ser un matí diferent, ple de jocs i diversió on alumnes i mestres van gaudir d’allò més i s’ho van passar molt bé, i que vam finalitzar amb un gelat per a tots els nens i nenes! Un gran dia sense dubte!!

Volem agrair la col·laboració de l’EMD de Jesús que ens va facilitar el Pavelló, i a tot l’equip directiu i els mestres per col·laborar amb tot el que se’ls va demanar. Moltes gràcies!

La junta de l’AMPA