Europe is inside us

L’alumnat Baula de l’optativa Erasmus & eTwinning English Acts ha iniciat el projecte eTwinning “Europe is inside us” en anglès amb l’escola Zespół Szkolno-Przedszkolny w Słotwinie de Polònia.
Ja hem compartit un PADLET per presentar-nos i també vam enviar una Christmas Box amb felicitacions de Nadal i Any Nou, dolços típics, decoracions, informació de Jesús, Tortosa i de les principals atraccions turístiques de les Terres de l’Ebre.
L’alumnat de Polònia també ens va enviar una Christmas Box amb felicitacions, un calendari d’advent amb accions que havíem de fer cada dia, dolços típics i una carta d’agraïment per acollir-los al nostre centre durant una setmana al mes d’abril.
Tenim moltes ganes de rebre’ls, mostrar-los el nostre centre, algunes tradicions de la cultura catalana coincidint amb la festivitat de Sant Jordi i la riquesa natural del nostre territori.