Ermita de la Pietat i la Moleta del Remei

El divendres 18 de novembre l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané van visitar el centre d’interpretació i els abrics de les pintures prehistòriques de l’ermita de la Pietat d’Ulldecona. Allà van poder descobrir com vivien, caçaven i s’organitzaven els pobladors d’aquesta zona al final del Paleolític, enmig d’un magnífic paisatge i unes vistes espectaculars.

A continuació es van traslladar fins a l’ermita del Remei, a Alcanar, on van poder visitar les restes del poblat ibèric, situat en un emplaçament privilegiat i estratègic, per conèixer la seva història i com vivien i s’organitzaven els seus habitants i, finalment, van realitzar un taller d’escriptura ibèrica amb peces de fang.