Ens visita l’arqueòleg Ramón Ferré

El dijous dia 30 de març, l’alumnat de 4t va rebre una xerrada a càrrec de l’arqueòleg Ramón Ferré, dins del marc del projecte de la Prehistòria. L’activitat ha tingut lloc a la seva classe i ha durat una hora i mitja. Ha consistit en la projecció d’un power on l’arqueòleg va explicar en què consisteix la seva feina, quins instruments i eines utilitzen i altres curiositats.
També ens va portar diferents troballes, que han anat passant per les mans dels alumnes, al mateix temps que explicava l’antiguitat i la procedència dels diferents objectes.