Eleccions al Consell Escolar 2023

Us informem que aquest mes de novembre està previst que se celebren a tots els centres educatius de Catalunya les eleccions al Consell Escolar. El consell escolar és un dels òrgans col·legiats de centre, en què hi participem l’alumnat, les famílies, el personal d’administració, els i les docents i també un representant de l’administració, en el nostre cas, l’EMD de Jesús.

Composició (pel que fa al sector famílies, hi ha cinc representants):

• Un/a és nomenada directament per l’AFA.
  • Dues més, acaben el seu període de nomenament al Consell. Aprofitem per agrair-los la seva col·laboració durant aquests anys. Per tant, ens caldria escollir dues representants més, entre les famílies que presenteu candidatura.
  • Les altres dues, continuaran dos cursos més.

Us animem a participar-hi, presentant la vostra candidatura i també votant.

El calendari previst és el següent:
    – Inici del procés: a partir del dia 30 d’octubre de 2023
    – Constitució de les meses electorals: abans del dia 13 de novembre de 2023
    – Presentació de candidatures: fins al 16 de novembre. Podeu demanar el document de presentació a la secretaria.
    – Eleccions sector famílies: el 21 de novembre
    – Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 19 de desembre de 2023
    – Restem a la vostra disposició per qualsevol suggeriment que vulgueu fer-nos arribar.