El xocolate

Relacionat amb el projecte “El xocolate”, el passat dia 7 de març va venir a l’escola Carlos Jardí, pare d’una alumna de P5A i pastisser del restaurant Villa Retiro de Xerta.
Va venir a l’escola per ensenyar-nos com fer un “Braç de gitano de xocolate”. Primer va fer un braç on anava explicant els ingredients i eines que feia servir. Un cop va acabar, van fer 4 grups per classe per fer un braç seguint les explicacions i indicacions del pastisser.
Va ser una activitat divertida. A més, després van poder endur-se un tall cap a casa per berenar. Va ser una activitat de llepar-se els dits!