Donem la nota 2020 virtual

El dia 22 de novembre és Santa Cecília, la patrona de la música, dels músics i les músics. És per això que tots els cursos organitzem l’activitat “Donem la nota” amb audicions que ens ofereixen les músics i els músics del nostre Institut Escola. Aquest curs, no és possible fer l’activitat presencial, però els nostres artistes ens han enviat els vídeos amb les seves interpretacions.

Des d’aquí, els donem les gràcies a totes i a tots: a l’alumnat; a les famílies que també s’han animat a participar; a Mar Ventura, Gemma Colomé i Joan Lombarte, exalumnes de l’Institut Escola que s’han dedicat i es dediquen de manera professional a la música i són referents en aquest àmbit artístic; a Lluís Bel i la classe de 6èC per la interpretació de “Vaig aprendre” del musical del Petit Príncep; a l’alumnat de l’optativa d’interpretació de l’ESO per la presentació de l’acte i la seva professora Cecília; i a l’escola de música “Manel Martines i Solà” de Jesús per la seva col·laboració. Moltes gràcies perquè sense vatros no hagués estat possible fer el “Donem la nota 2020 virtual”.

La setmana vinent tot l’alumnat del centre podrà veure les audicions que ens heu preparat i gaudirem de la vostra música. Estem molt contents i contentes.

Que tingueu un feliç dia de la música!