Dia internacional per a l’eliminació de la violència masclista

Enguany, amb motiu del 25 de novembre Dia internacional per a l’eliminació de la violència masclista a l’Institut Escola Daniel Mangrané, des d’algunes matèries i a les tutories hem reflexionat sobre aquesta xacra que afecta a la nostra societat cada cop més i en franges d’edat més joves, a partir del lema: Al Daniel Mangrané donem la cara pels #bonstractes.

Durant la setmana s’han realitzat diverses activitats de reflexió i conjuntament, a partir de l’Iceberg de la violència masclista, l’alumnat han creat #hashtags relacionats amb els conceptes que hi apareixen per enganxar-los a la cartellera “Per un món lila” de la Comissió d’Educació.

Per al dia 25 de novembre l’optativa de l’skamot lila va preparar un photocall per mostrar com des del nostre centre #donemlacara #pelsbonstractes.