Dia europeu de les llengües 2022

Amb motiu de la celebració del dia europeu de les llengües el passat 26 de setembre, l’alumnat de tot el centre ha estat preparant unes postals amb la paraula AMISTAT en català i en diferents llengües del continent europeu. Amb aquest projecte es pretén fer difusió de totes les llengües que cohabiten al territori i per això enviarem les nostres postals a les escoles que participen en el projecte eTwinning d’enguany. També hem creat un pòster amb els països participants (Finlàndia, Itàlia, Portugal, Anglaterra, República Txeca, Romania, Polònia, Eslovàquia, Turquía, Catalunya, Irlanda del Nord i França) i l’hem penjat a l’Erasmus & eTwinning corner del centre.
Ara només ens queda rebre les postals dels nostres amics i amigues d’Europa!
Amb l’alumnat de l’optativa de francès de 3r i 4t d’ESO hem participat en l’activitat “Le grand livre de blagues multilingues” i hem enviat els acudits més divertits en català i castellà, traduïts al francès i l’anglès. A veure si tenim sort i en publiquen algun al llibre que sortirà en breu.