Contacontes

Tornen els contacontes a les tardes del centre realitats per famílies voluntàries. Cinta Daurell, dimecres passat, va realitzar el primer del curs. Aquesta vegada a l’Àgora del centre, ja que la biblioteca està en procés de transformació. “Escoltar un conte et fa descobrir més coses de la vida i, en identificar-nos amb els personatges, aconseguim entre tots formar personetes a partir dels exemples que surten al conte”.
També, al Punt de Lectura, la mestra Ester Baiges va compartir dos tardes de contes amb els menuts de l’escola
Moltes gràcies!