Cantania

L’alumnat de 5è ha gaudit d’una fantàstica experiència amb la seva participació en l’espectacle final del projecte Cantania, coordinats pels professors Lluís Bel i Maite Piñol. Es tracta d’un projecte participatiu per a escolars, adreçat a alumnes entre 8 i 13 anys. Al llarg de tot el curs escolar assagen les cançons, les coreografies i preparen els seus attrezzos amb l’ajuda dels seus professors a classe i amb la col·laboració, en el nostre cas, de les famílies. Els nens finalment han cantat en un gran espectacle acompanyats de 12 artistes professionals: orquestra de 8 músics, actors, cantants lírics i director musical. A més, relacionat amb el projecte que han desenvolupat durant el curs, van visitar el museu egipci de Barcelona. Enhorabona!

Cantania 2018