Biblioteca oberta!

Després de dos cursos sense poder oferir els serveis de Biblioteca amb normalitat, tenim el goig de comunicar-vos que aquesta setmana ja hem obert la biblioteca del centre en horari de pati per a l’alumnat d’Èpsilon, Baula i Vèrtex. L’alumnat que ho desitge hi pot acudir per llegir, fer consultes, fer treballs, agafar llibres en préstec…

També ens fa molt de goig fer-vos saber que a partir del 13 d’octubre la biblioteca també estarà oberta tots els dilluns i dijous de 16:30 h a 17:15 h per a l’alumnat d’Educació infantil i Primària.

Recuperarem també els Contacontes en família, els quals s’oferiran aproximadament una setmana al mes. Mantenim també la proposta del Club de Lectura amb famílies, al qual us invitem i animem a participar. Les trobades seran en divendres a les 15 h, aproximadament una vegada al mes. Puntualment us farem arribar les diferents activitats que programem des de la Biblioteca.