Bàsquet 3×3

El Club Bàsquet Cantaires Tortosa, juntament amb la col·laboració dels centres escolars del Baix Ebre, van celebrar el passat diumenge 3 de juny, una competició escolar de bàsquet 3×3 al pavelló firal de Tortosa.
Els objectius eren promoure la pràctica del bàsquet als centres educatius del Baix Ebre i recuperar la competició interescolar. Durant la jornada, es van realitzar partits 3×3 en mitja pista i amb una durada de 10 minuts. El nostre Institut Escola va participar amb un total de 4 equips. Gràcies i enhorabona!