Trobades amb Cinta Arasa

Els curs passat vam participar en la proposat “Autores a les Aules” de l’Institut de Lletres Catalanes. L’alumnat de 3r de Primària i de 1r d’ESO vam llegir una obra de Cinta Arasa, Mama, vull que sigues com un elefant i Les Trobairitz.  L’autora havia de vindre a l’Institut Escola precisament a finals de març per fer una trobada amb l’alumnat que havia llegit i treballat el seu llibre, però amb el confinament no va estar possible.

Finalment ara, ha estat possible la trobada. Això sí! Trobades virtuals! Divendres 23 d’octubre es va trobar amb l’alumnat de Primària i dimarts 27 d’octubre amb el de Secundària.

L’hem pogut conèixer, ens ha explicat com s’han gestat els seus llibres, li hem pogut preguntar com s’inspira per escriure, què ens recomana… Un plaer! Moltes gràcies Cinta!