L’alumnat de 4t de Primària, a la Marcel·lí Domingo.

Avui amb l’alumnat de 4t de Primària hem fet una visita a la Biblioteca de Tortosa Marcel·lí Domingo. L’objectiu de la sortida ha estat, més enllà d’aproximar-nos i conèixer una nova biblioteca de referència, l’any passat vam visitar la Biblioteca Mercè Lleixà de Roquetes, adonar-nos que el funcionament, les normes bàsiques de qualsevol biblioteca i els serveis que ofereixen gairebé són les mateixes. Tipus de llibres, classificació, condicions i possibilitats de préstec, informació, responsabilitat… aquest són alguns dels termes que hem anat comentant al llarg de la visita.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *