Tots Dansen, preparats per la funció!

Tot preparat per a les dues funcions generals que els nostres companys de 1r i 3r d’ESO faran el pròxim dijous a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Recordem que “Tots Dansen” és un projecte que va néixer al Mercat de les Flors de Barcelona, adreçat a escoles d’ensenyament secundari per apropar la dansa contemporània als joves.
El projecte s’articula mitjançant la formació al professorat d’educació secundària, a càrrec del coreògraf Ramon Baeza i la ballarina-formadora Marta Viladrich. El procés de creació coreogràfica que es comparteix entre alumnes i professors, amb la supervisió artística del coreògraf i de la ballarina, donarà com a resultat final un espectacle de dansa contemporània.
Hi participen els professors i alumnes de 1r i 3r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús. Al matí hi haurà una sessió dedicada a la resta de centres de secundària de la ciutat.