Women in History

El nostre projecte “Women in History” és un projecte eTwinning entre escoles d’Ucraïna, Turquia, Grècia, Geòrgia i Catalunya-Espanya. Es centra principalment en la competència lingüística dels alumnes participants de 2n ESO, utilitzant l’anglès com a idioma de treball per a investigar i aprendre sobre dones que han tingut i encara tenen una gran importància en les generacions actuals arreu del món. Les activitats realitzades en col·laboració amb la resta de centres, mostren resultats més que satisfactoris que han augmentat la motivació dels alumnes, han fomentat el treball sobre competències clau i el treball en equip en grups internacionals.
Aquí teniu una mostra del vídeo creat per l’alumnat de 2n d’ESO i unes imatges del treball fet per l’alumnat del nostre centre.