Treballem proverbis

Ja hem acabat la darrera activitat col·laborativa que hem portat a terme en el nostre projecte etwinning “Parliamo?”, amb el nostre alumnat d’Italià de Baula. Hem treballat en grups de 4 o 5 alumnes dels dos països amb proverbis en italià, castellà i anglès. Com a resultat, han preparat uns powerpoints compartits i enllestits per cadascun dels 6 grups que es van formar.
Aquesta era la darrera tasca que ens quedava per fer i, ara que ja anem acabant el curs, anem tancant carpetes!
Hem gaudit molt del nostre projecte i hem de dir que el nostre alumnat també n’ha gaudit força i han après molt! Un plaer haver treballat amb ells!