Fira de la ciència
25/06/25📚 4t d’ESO apadrina el coneixement i la biblioteca dins del projecte Apadrinem el nostre entorn!
Un viatge per les grans idees de la ciència.
Vols descobrir-les? 📺 Mira els vídeos complets!
👉 No te’ls perdis!
📚 4t d’ESO apadrina el coneixement i la biblioteca dins del projecte Apadrinem el nostre entorn!
Un viatge per les grans idees de la ciència.
Vols descobrir-les? 📺 Mira els vídeos complets!
👉 No te’ls perdis!
🔁 Ens retrobem amb l’Asier, que estudia 🌍 Negocis i Màrqueting Internacional.
#FemCamí #ExalumnesMangrané
En el marc del projecte “Apadrinem el nostre entorn”, l’alumnat de 3r d’ESO ha investigat i viscut de prop el Toll Blau, un indret natural dels Ports que destaca per la seva bellesa i biodiversitat.
Amb sortides, anàlisi del medi i reflexions sobre la sostenibilitat, han aprofundit en la importància de preservar els espais naturals davant l’impacte humà.
Dins del projecte Apadrinem el nostre entorn, l’alumnat de 1r d’ESO ha explorat el Pont Roig, un element emblemàtic del paisatge urbà i ferroviari de Tortosa.
A través de la recerca històrica, el treball de camp i la reflexió sobre el patrimoni, han redescobert aquest espai com a símbol de connexió, memòria i identitat.
🔁 Ens retrobem amb l’Abril, que estudia 🧪 Bioquímica.
#FemCamí #ExalumnesMangrané
🔁 Ens retrobem amb l’Oihane, que estudia 📚 Llengües aplicades.
#FemCamí #ExalumnesMangrané
La II Xocolatada Solidària de l’IE Daniel Mangrané ha estat tot un èxit!
Gràcies a la participació i solidaritat de tota la comunitat, hem recaptat 950 € per a la recerca del càncer infantil 🎗👧👦
💛 Volem agrair especialment la col·laboració de:
Associació Jesús Es Mou, EMD de Jesús,… Llegeix més»
🎉 Emocions, comiats i molta vida al centre!
Hem començat amb els més petits d’I5, que tanquen infantil amb il·lusió.
Els de 6è s’acomiaden de primària, preparats per l’ESO.
Tallers, jocs i comunitat amb el Passaport a l’estiu, compartint espais amb famílies, entitats i voluntariat.
I acabem amb la… Llegeix més»
Després d’un curs intens ple d’aprenentatges, projectes i emocions, ens mereixíem acabar amb energia, somriures i molta aigua! 💦 Així que vam segellar el nostre passaport a l’estiu amb una setmana plena d’activitats per recordar.
Han estat dies per desconnectar de les aules i connectar entre nosaltres. Dies per riure, compartir i fer pinya. Perquè l’estiu no comença amb un calendari… comença amb records com aquests.
Bon estiu, mangraners i mangraneres! Ens retrobem amb ganes de continuar sembrant cultura i futur. 🌱🌞