Reading in pairs

Durant el curs 2020-21 estem participant en un projecte de tutoria entre iguals de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona anomenat: “Reading in pairs” (Llegim en parella). Es basa en la tutoria entre iguals: parelles d’alumnes que aprenen a través d’una activitat estructurada. El/la tutor/a, perquè ensenyar és la millor manera d’aprendre, i el/la tutorat/da, perquè rep l’ajut ajustat i permanent del company/a tutor/a.
L’hem iniciat des de l’àmbit de llengües estrangeres a 1r d’ESO i de moment l’alumnat i les professores fan una valoració molt positiva.