Històries Visibles

El passat 6 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané, ha participat en una obra de teatre en streaming “Històries Visibles” organitzada pel Fòrum Jove per a l’erradicació de les violències masclistes, amb la participació d’alumnes d’arreu de Catalunya.
Es tracta d’un espectacle online creat a partir de les històries del públic per mostrar com, gràcies a la intel·ligència col·lectiva, es poden trobar alternatives de canvi a totes aquelles situacions difícils a la vida. L’objectiu d’aquest teatre és visibilitzar i sensibilitzar sobre les violències masclistes que es donen en espais físics i virtuals, fomentar l’esperit crític i afavorir el canvi de mirada sobre les situacions de conflicte.
Les nostres alumnes s’han mostrat molt participatives i han proposat una iniciativa per portar totes una peça de vestir de color lila el proper dia 25 de novembre, “Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones” que ha estat molt ben acollida per la resta de participants. Enhorabona a les nostres alumnes!