Fem galetes

El passat divendres va vindre la mare d’Ona Mallen Gisbert de P5B per ensenyar-nos a fer galetes. Un dia Ona va portar a l’escola galetes fetes a casa i els xiquets i xiquetes li van dir que si la seva mare en sabia fer, podria venir a classe a ensenyar-nos-en. Així que entre tots i totes van escriure-li una carta per proposar-li que vingués un dia. Per fer-les, van distribuir l’alumnat en 3 equips, cada un disposava d’un kit de fer galetes: farina, sucre i mantega ja pesats, bol, cullera, rodet, talladors, paper de forn i diverses decoracions per acabar les galetes. Els xiquets i xiquetes van treballar de manera molt autònoma i van gaudir moltíssim de l’activitat. Moltes gràcies! També cal agrair la col·laboració de la cuinera del centre, que ens va ajudar a enfornar i controlar el temps de cocció.