Visita de la Consellera d’Educació a l’ILB

El 2 de novembre la Consellera d’Educació es reuneix amb estudiants d’FP, en el marc de la iniciativa VeusXFPdual de la Fundació Bertelsmann, amb la consellera d’Educació amb la finalitat de millorar conjuntament el sistema de formació professional dual.

La trobada ha tingut lloc al nostre centre, un projecte impulsat per la Fundación Bertelsmann, que té com a objectiu incloure els joves en el procés de millora de l’FP dual. Guillem Vila, un ex-estudiant d’FP dual d’informàtica de l’Institut Montilivi de Girona, i Naomi Weeko, una estudiant de grau mitjà també a FP dual d’activitats comercials de l’Escola del Treball de Lleida, van ser els portaveus representant els 15 participants del focus group que es va fer fa tres setmanes a l’Escola del Treball de Barcelona.

Els dos representants es van reunir amb la consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Anna Simó Castelló, per poder compartir les conclusions extretes del taller. Guillem i Naomi també van tenir l’oportunitat de conversar amb la consellera i explicar quines van ser les seves experiències durant tot el transcurs de la realització de l’FP dual.

Vídeo de l’entrevista AQUÍ.