Aplicació de la plataforma Port Virtual Lab a les classes de Comerç internacional

En els projectes de Comerç Internacional, l’alumnat treballa el seguiment i la contractació dels mitjans de transport internacional i per fer-ho, fan servir la plataforma Port Virtual Lab de l’Escola Europea Intermodal Transport.

El seu ús i aplicació ha estat treballat a l’aula amb les explicacions d’Orlando Reveco, encarregat de la gestió d’aquesta plataforma.

Amb l’ús d’aquesta plataforma introduïm i apropem la realitat logística internacional en la nostra formació, aconseguint treballar en un entorn virtual col·laboratiu que enriqueix els experiències i aplicacions transversals del cicle formatiu.

Rumb al teu futur

ILB – connected to change

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *