Visita Agents rurals

Visita agents rurals

El 17 de gener de 2020 vam rebre al nostre institut la visita dels agents rurals de la zona de Lleida. Ens van explicar la importancia de la seva feina vers la natura i la conservació de la flora i la fauna existent al nostre territori, fet que va causar una bona acceptació per part de l’alumnat, que va contribuir molt activament amb preguntes interessants sobre la seva tasca. Els alumnes de 1r ESO ens han deixat un seguit de comentaris positius de la experiencia que van viure durant la seva estada.
“Vam descobrir un animal que desconeixíem, el teixó, vam tocar la seva pell i vam veure també dents de porc senglar.” Orquia Danso.
“M’ha agradat que procuren que la gent respecti el bosc.” Mohamed el Azaoui.
“És un gran treball, ja que cuiden el medi ambient i els animals que hi viuen.” Fatou Sanhano.
“Hem descobert els colors que utilitzen els diferents cossos que treballen al nostre territori, el dels agents rurals és el verd.” Hiba el Yakoubi.

En resum, hem gaudit d’una gran experiència i hem pogut descobrir una mica més profundament la importància de la seva gran tasca a favor de la conservació del medi ambient.