Projecte audiovisuals 2n trimestre, TQ Magazine

PROJECTE AUDIOVISUALS 2N TRIMESTRE: TQ MAGAZINE
Benvinguts al TQ MAGAZINE, un programa digital participatiu ple de notícies, reportatges entrevistes, música, concursos i entreteniment.
Voleu formar part dels nostres reporters i reporteres?, esteu interessades en participar al programa? Esperem els vostres vídeos, comentaris i aportacions a: audiovisuals@torrequeralt.cat Participa!!!
Durant… Llegeix més»

El dia de la Pau

En motiu de la celebració del 30 de gener, dia de la pau i la no violència les i els alumnes de 1r i 2n d’ESO hem treballat la relació entre música i emocions. Hem fet una recerca de cançons amb el missatge bàsic d’aquest… Llegeix més»

Nadal TQ

A l’Institut Escola TorreQueralt el festival i les ganes de celebrar les festes no s’aturen. La nostra màgia docent no ha agafat el virus. Aquest vídeo us mostra l’entusiasme que caracteritza alumnat i docent. Gràcies a tothom per fer-ho possible!

Lleida ciutat educadora

Lleida, a través del seu Ajuntament, està adherida a l’ ”Associació Internacional de Ciutats Educadores” (AICE) des del seu inici. Aquest gest és signe de la voluntat que té la nostra ciutadania de pertànyer a la comunitat internacional i de treballar-hi en aquelles matèries a… Llegeix més»

Col.laboració amb la Ass. Lleidatana d´handbol

Dins del PLA DE MILLORA EDUCATIVA del Departament d´Educació,l´Institut escola TORRE QUERALT de Lleida ha signat un acord de col.laboració amb la Ass. Lleidatana d´handbol , per a promoure l´Handbol a totes els cursos com a esport inclusiu i cooperatiu.

La palabra, reto cooperativo

Esta semana en las sesiones de lengua castellana el alumnado de cuarto de la ESO ha realizado un trabajo cooperativo con la finalidad de resolver de manera autónoma los ejercicio, hacer un esquema, organizarse y sobretodo minimizando la intervención docente. A continuación, podéis ver la… Llegeix més»

Arboretum

El passat 10 de novembre l’alumnat de quart d’ESO va anar caminant fent salut des de l’Institut Escola TorreQueralt del Secà per a conèixer l’Arboretum i més de les 100 espècies que tenim a la ciutat. El temps no va acompanyar, però el coneixement que… Llegeix més»