Sant Jordi i Setmana Cultural 2019

El dimarts 23 d’abril celebrem Sant Jordi a la Plaça Sant Pere.  Aquesta és la festa que dona el tret de sortida a la Setmana Cultural 2019 en el marc del Pla educatiu d’entorn.

Durant el matí hi haurà danses tradicionals i venda de roses i sabó artesanal a càrrec dels alumnes de l’institut escola. Els tres punts de venda seran a la Plaça Sant Pere, Camí Marimunt, prop de les piscines, i a la Plaça Llibertat.

També al llarg de la setmana hi haurà més activitats relacionades amb aquesta diada que es portaran a terme tant des de l’institut escola com des del barri del Secà per tal de lloar la llegenda del nostre patró i les coneixences literàries, o de qualsevol altra mena, que ens fan créixer com a persones lliures, creatives, crítiques i amb ganes de saber més.

Us hi esperem a tots i a totes!

DESCARREGA’T EL DÍPTIC