Escrivim poesia

Des de l’àrea de Llengua Castellana, l’alumnat de 3r d’ESO ha aprofitat els primers dies de confinament per compondre una cançó pròpia en base a una melodia ja existent. Tot i que la temàtica era lliure, la majoria ha parlat de l’actual situació que estem vivint.

És el cas de l’alumna Ashlee Bermúdez que ha aprofitat la cançó “Déjame hablar” de Lytos per parlar de la importància de la rutina, del dia a dia, i de valorar tot allò que, a priori, ens sembla insignificant.

Escolteu-la, és una lletra preciosa!

Marc Prats
Professor de llengua castellana i alumnat de primer d’ESO
Institut Escola Torre Queralt de Lleida

Videopoesia

1. Montse

M’ha agradat moltissimmmm! Molt bé explicar, emocionant…una abraçada mokt firta per Ashlee….ets una compositora brillant!!