Vols fer un PFI? Vine a l’IE Torre Queralt. Promoció d’auxiliar de suport a les persones en activitats socioesportives

PRESENTACIÓ PORTES OBERTES PFI 23.24
PREINSCRIPCIÓ PFI CURS 24.25

guia-pfi-itineraris
Infografia PFI alumnat
FITXA RESUM CONTINGUTS PFI Auxiliar de suport a les persones en Activitats Socioesportives TORRE QUERALT

Tens entre 16 i 21 anys?

No has aprovat l’ESO? No saps què fer?

Vine a l’IE Torre Queralt i t’ajudarem.

VIDEO PORTES OBERTES PFI 23.24

Els Programes de Formació i Inserció – PFI són una formació de 1.000 hores amb els següents objectius:

1. Desenvolupar i consolidar la maduresa personal dels i de les joves, mitjançant el desenvolupament d’actituds, habilitats i capacitats que els permetin participar com a ciutadans i ciutadanes responsables, d’acord amb els valors de convivència en una societat democràtica.

2. Proporcionar, en el seu cas, les competències professionals pròpies de qualificacions de nivell 1 del Catàleg de qualificacions professionals vigent a Catalunya, que en permetin la inserció al món laboral, d’acord amb les seves capacitats i expectatives personals.

3. Facilitar la continuïtat formativa, especialment en els cicles de formació professional de grau mitjà, mitjançant l’ampliació de les competències bàsiques i el desenvolupament de les capacitats clau que afavoreixen l’aprenentatge al llarg de la vida.

4. Proporcionar orientació professional i acadèmica perquè cada jove pugui desenvolupar itineraris coherents de formació i capacitació professional que li facilitin a mig i llarg termini la inserció i promoció professional.

5. Implicar les empreses en els processos d’aprenentatge i d’ocupació dels i de les participants, tot connectant les necessitats i finalitats de la formació amb les de l’entorn empresarial, mitjançant la formació pràctica en centres de treball.

6. Fomentar i desenvolupar el principi d’igualtat d’oportunitats en tots els àmbits i, molt específicament, en l’accés dels i de les joves a la formació i al treball.
A qui s’adreça? A joves d’entre 16 i 21 anys que no han assolit l’Educació Secundària Obligatòria.

Què t’oferim?Assessorament i orientació en el teu itinerari formatiu i professional.

Iniciació en una professió de manera pràctica.
Un primer contacte amb el món laboral.
Què hi faràs?Formació professional. T’iniciaràs en les tasques de la professió. Inclou pràctiques en empreses (180 hores).

Formació general. Obtindràs recursos per poder desenvolupar-te personalment i professionalment i per continuar la teva formació.
Què obtindràs en acabar un PFI?Certificat de professionalitat de nivell 1 en l’especialitat d’Auxiliar de suport a les persones en activitats socioesportives

Facilita l’accés a cicles formatius de grau mitjà i l’accés a un Centre de Formació d’Adults per obtenir el Graduat en secundària.

Més informació:

Institut Escola Torre Queralt