Comunicació i xarxes

COMUNICACIÓ GENERAL
El centre disposa d’una web amb la informació pública. S’hi poden trobar articles sobre el que passa a l’escola dia a dia així com altres tipus d’apartats ( trets d’identitat, calendari del curs, horari, equip humà, projecte lingüístic, NOFC i consell escolar, projectes, AFA, circulars, menjador escolar…)
Aquest web està realitzat aprofitant el servei nodes que ofereix el Departament d’Educació.
El nostre centre educatiu també disposa d’un compte propi a l’aplicació mòvil INSTAGRAM on es publiquen informacions importants i imatges relacionades amb sortides, celebracions i altres moments o informacions rellevants per a les famílies i també el claustre.
El nostre centre també disposa d’un canal propi de vídeos a la plataforma YOUTUBE.COM on es publiquen els vídeos de les celebracions i dels moments importants de cada curs.

COMUNICACIÓ AMB FAMÍLIES
El centre educatiu pretén informar i arribar a les famílies mitjançant diversos canals:
-Correu de centre: c5010280@xtec.cat. Mitjançant aquest correu, s’envien informacions importants, citacions i d’altres aspectes rellevants del centre així com també s’envien avisos sobre terminis i publicacions que afectin a les famílies.
-Correu docents: @torrequeralt.cat. Aquest correu corporatiu que disposen els docents així com alumnes de 5è i 6è de primària i també tot l’alumnat d’educació secundària serveix per comunicar-se entre ells, enviar tasques i les corresponents rúbriques i també permet l’accés a l’entorn virtual GoogleClassroom que fan servir aquests alumnes.
-Pàgina web del centre on es publiquen informacions rellevants i altres comunicacions, com la celebració d’una festa o documents de centre i el full informatiu.
-Compte d’INSTAGRAM on es publiquen reculls d’imatges, informacions i documents rellevants referents sobretot al dia a dia del centre.
-Per telèfon fix del centre és el: 973 24 97 96.
-Per telèfon mòbil del centre: 634 77 08 95.

COMUNICACIÓ AMB DOCENTS
La comunicació entre l’equip docent i també amb l’equip directiu es pot realitzar per diversos canals:
Correu electrònic: eina fonamental que fa servir el claustre docent per enviar informacions, documents i altres arxius. Facilita la ràpida comunicació i coordinació a nivell de centre.
Grup de whatsApp de centre i per cicle i nivells: Aplicació mòbil de missatgeria instantània que facilita la comunicació a nivell de cicles, etapes i centre educatiu.
DRIVE compartit: L’equip docent de la nostra escola utilitza el DRIVE ( workspace ) com a eina de treball i magatzem. Les carpetes que hi tenim estan compartides amb la totalitat de l’equip per tal que tothom hi tingui accés tant per visualitzar com per editar-ne el contingut. S’utilitzen com a magatzem de diferents informacions així com a documents per treballar de manera individual o col•lectiva. També s’utilitza com a eina de comunicació i registre d’acords. És el canal on tenim recollides les informacions referides als informes de l’alumnat.

L’Institut Escola Torre Queralt disposa d’un Pla de Comunicació amb la finalitat de millorar la gestió de la informació i de la comunicació amb la comunitat educativa i la ciutadania. Accés al document: PLA DE COMUNICACIÓ IE TORRE QUERALT

(Aplicatiu de Control Acadèmic, Comunicació i Administració)
L’Institut Escola Torre Queralt disposa d’aquesta aplicació o plataforma de comunicació amb les famílies de l’ESO, amb la finalitat de gestionar la comunicació. Accés a l’aplicació ACÀCIA
Accés al MANUAL-ACACIA-FAMILIES-IE-TORRE-QUERALT