ACOLLIDA FAMILIES

Les famílies són una part fonamental dintre de la comunitat educativa del nostre centre educatiu. Per aquest motiu ens proposem realitzar una acollida digital adequada per a les nostres famílies i així rebin l’ajut i el suport adequat.
El Pla d’Acollida de Centre (PAC) recull i explica com s’organitza la rebuda de famílies, alumnat i professorat en aquest centre. El seu objectiu és establir una rebuda eficient i eficaç dels membres de la comunitat educativa de l’Institut Escola, i així agilitzar la seva incorporació i el seu sentiment de pertinença al centre.
L’acollida digital a les famílies es realitzarà a la reunió d’inici de curs que la farà: Equip directiu, Tutors/es i coordinador/a digital i seguirà les pautes del document que trobareu
a continuació que marca l’acolliment digital de l’alumnat dels del primer dia d’escolarització al nostre centre educatiu.
ACOLLIDA FAMÍLIES

L’ús d’imatges és un aspecte molt important i actual en la vida diària del centre i per aquest transmetem una sèrie de consells i recomanacions i normatives per a tenir-les en compte.

ÚS D’IMATGES EN ESPAIS ESCOLARS

ACACIA: L’Aplicatiu de Control Acadèmic, Comunicació I Administració (ACÀCIA), es troba gestionat per tota la comunitat educativa de l’Institut Escola Torre Queralt.
Les famílies teniu accés a veure l’horari i les incidències diàries. També disposeu d’una plataforma de comunicació directe amb els tutors dels vostres fills i filles.
El tutor/a del vostre fill/a, us farà entrega a la reunió de pares d’inici de curs, d’un full amb els usuaris i contrasenyes per accedir a l’aplicació

MANUAL ACÀCIA FAMILIES IE TORRE QUERALT