OBRA DE TEATRE

Els dilluns a la tarda a l’escoleta blava es fan els tallers artístics, de plàstica, de circ, de teatre i de música. Tota aquesta feina s’ha plasmat en una obra de teatre en la qual tots els tallers hi han participat.

Aquest dilluns 12 de febrer a la tarda es va fer la primera obra de teatre de l’institut escola Trinitat Nova i els alumnes de l`escoleta blava van ser els protagonistes. L’obra de teatre es va fer al casal d’avis. Tant al matí com a la tarda, va ploure molt i els alumnes i els profes es van mullar en el trasllat de tot el material cap al casal i després cap a l’institut.

L’obra de teatre va ser divertida i tota la gent va riure molt. ENHORABONA ESCOLETA BLAVA, MOLT BONA FEINA!

Reporter: JORDI HERRERA